Thankyou cause visit my blog , bebuat ur macam rumah sendiri ye >.< If bayek follow lhaa arie ya ;) Pastu jerit sekuat-2 yg boleh di shoutbox ;) Sorry cause late update blog , aii maklumlhaa HAHA XD

Saturday, February 26, 2011

I felt love with you !

Salam u all , Heee ..

I harini nak buat entry Yg merapu2 lak !
Kah5 ! 

Okee , i daah lame sukhaa kat dea neh taw !
Dea neh serba boleh taw !
Dea macam SUPERMAN for me !
awww , Bile nmpak dea berjalan2 & someone ..
Mesti adhe yg kate `HENSEEEM !'
I suke taw !
Bau dea yg sungguh BRRR !
HAHA ! 

Tapi kankan , dea nih asyik pakai baju warne hitam jeak + stripes yellow jeak ..
Ta pene2 lagik i nengok dea pake baju faret i that purple =__________=''
I pernah tanye dea , nape kao asyik pakai baju hitam & stripes yellow jeak ..
Dea kate dea d'lahirkan memang untok pake baju hitam & stripes yellow ..


Huh , i kinda peelix neh ..
for u all information , I tiap2 hari ingatkan dea , 24 hour's ..
Hwm , na tido puns susa !

Bukn toh jeak , ak na study puns ta semangad !
Haiyoo . 
But , i adhe ciplak 1 gambo dea ..
Nty boole lhaa ushar2 .. KUD !
Huweeee .. Inih huh !
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.....................................................................

Heeee , 
p/s : Nikon kan adhe wrne hitam & yellow , Ayoyoooo ..
Pikir lhaa weyh .. HAHA !

Can anyone suport me to buy this big camera !
Waaah , Promised i will give you THOUSAND KISSES picture ..Hehe ;))

Enjoy this video !



SALAM !

Thankyou for reading this entry :)

0 komenkomen:

Post a Comment

Segala kemerepek repekan inih adalah HAK milik arisha